7 Şubat 2011 Pazartesi

MUTFAK ÖNLÜĞÜ


Hafta sonuna yaklaşırken her zaman ki gibi yine planlar yapmaya başlıyorum. Kızımla çok ilgileneyim. Hiçbir işle uğraşmayayım diye. Cumartesi sabahı yeni fikirler beliriyor kafamda sanki dürtüyo birisi beni. Bu ikilem bazen stres yapıyor ben de. Bir yanda kızımla yapmak istediklerim, bir yandan da kendime zaman ayırmak kafamı rahatlatmak istiyorum. Anneliğimi sorguluyorum aynı zamanda geçen salı günü ölen Defne Joy Foster bir röportajında demiş ki:'' Oğlumu çok seviyorum ama annelik iç güdüsü bana verilmemiş.'' Ben de hep böyle düşünürdüm O nun ölüm şeklini düşününce anneliğimi sorgulamaya başladım. Ölenin arkasından konuşmamak gerek. O onun hatasıdır, Allah affetsin ama insan hayattan da ders almalı bence.Bir gece vakti evde oğluşun seni bekliyor ve senin nerede olduğun belli değil.. Ve ben diyorum ki çocuğumu çok seviyorum. Artık bu şekilde konuşmayacağım. Ben iyi bir anne olmaya çalışıyorum. Kendime de vakit ayırmayı ihmal etmeden. Neyse konu nerelere dağıldı. İşte ben bunları düşünürken bir bakmışım önüme malzemeleri almışım kesip biçiyorum. Ne mi dikiyorum. Mutfak önlüğü... hadi bakalım sonucu nasıl olacak. Bu arada ilk dikişim deneyimim olacak bu önlük...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder