28 Şubat 2011 Pazartesi

BONCUK İŞİ ODA TAKIMI


Hamileliğim zor geçtiği için erken izne ayrılıp evde takıldım baya bi. Fakat çalışan bir bayan için evde kalmak ne zor işmiş. Yapmadığım hobi kalmadı nerdeyse. Komşularımla da iç içeydik. Özellikle Hatice hanım ne yaparsa hepimiz boyanırdık artık o el işiyle. İşte bu el işimde, o zamandan kalma. Kumaşımı hazırladım, kenarlarını sardırttım fakat işlemek bugüne kızım 2 yaşına gelince nasip oldu. Hem çalışıp hem el işi biraz hayal oluyor fakat minnacık zamanlarda bile birşeyler yapmaya çalışıyorum.İşte yine o minnecık zamanlardan birinde bu boncuk işi takımı yapmaya başladım. Annem bu boncuk işini görünce şaşıracak kenar suyunu annem örmüştü fakat bırakırken 'sen bunu yapmazsın ama hadi hayırlısı'demişti. Tabi bu söyleminde haksızda sayılmazdı. Evlenmeden önce yarım metre dantel bile örmüşlüğüm yoktu. Halbu ki o ne çok istiyordu iyi bir ev kızı olayım . Oysa ben sürekli ders çalışıp kitap okuyordum.Ama benim bu yeteneklerim sonradan inkişaf etti. Anneme süpriz olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder